外设天下 - 电脑外设发烧友聚集地

123下一页
我的人缘0

[新闻] ZOWIE AM国外的简要评测

20 13484
楼主
跳转到指定楼层
发表于 2011-11-30 13:19 只看该作者 倒序浏览 阅读模式
本帖最后由 外设斯基 于 2011-11-30 13:24 编辑

http://www.fragbite.se/?articleID=508
不用翻墙。

För strax över ett år sedan släppte HeatoN och ZOWIE GEAR en mus-serie vid namn EC. Mössen, EC1 och EC2, blev extremt populära och nu har ZOWIE släppt ännu en mus utvecklad i samarbete med den forne NiP- och SK-spelaren Abdisamad "SpawN" Mohamed. Musen går under namnet ZOWIE AM och har inte släppts än, men Fragbite har fått äran att testa den nya produkten. Scrolla ner och se vad ni kan förvänta er av ZOWIE AM!

Många av er har säkert testat Steelseries Xai, Kinzu eller Sensei. Denna mus har en form som är väldigt lik de mössen. Som en inbiten användare av Intellimouse 3.0 var jag till en början skeptisk att denna 1.1-liknande form skulle falla mig i smaken, men jag hade fel. Efter att man spenderat någon dag för att vänja sig vid formen måste jag påstå att den är väldigt behaglig. Musen har en bekväm storlek och dess form är ett praktexempel på uttrycket "less is more". Inga knasiga kurvor där fingrarna är menade att ligga, utan den är väldigt simpelt formad så man helt enkelt själv får välja hur man ska hålla musen, till skillnad från många andra möss som släpps idag.

Former och kurvor i all ära, men en extremt viktig faktor hos en mus är ju materialet. Denna musens yta är av samma material som EC-seriens svarta möss, fast denna gång är hela musen coatad och inte bara ovansidan. Detta gör att musen sitter som limmad i handen, och den aningen gummi-aktiga känslan hjälper dig att hålla handsvetten borta.

För att avsluta detta lilla kapitel med musens utseende. Till en början, när jag höll upp musen i luften och inspekterade den, tyckte jag att den var extremt ful jämfört med EC-serien. Dock insåg jag att det egentligen bara var den extremt röda undersidan som störde mig färgmässigt, och den syns ju inte när musen ligger på bordet. Stilrent!

Det första jag testade utöver greppet var givetvis hur knapparna och scrollen kändes. Scrollen känns ungefär som i de gamla EC-mössen, väldigt stabil och hållbar. Knapparna kända som Mouse1 och Mouse2, det vill säga knapparna som pekfingret och långfingret ligger på, är stora och bekväma till tryckandet. Något intressant är att knapparna kända som Mouse4 och Mouse5, det vill säga sidoknapparna, finns på båda sidor av musen. Detta är för att ZOWIE AM:s form tillåter även vänsterhänta att använda den. Identisk på båda sidor, något som skulle uppskattas av spelare som Tixo, hibb och deffe!
Features:
Ambidextrous mouse developed by legendary CS-player Abdisamad ‘SpawN’ Mohamed
Two thumb buttons on both sides to comfortably serve left- or right-handed users
Easy to switch between left- and right-hand functionality, no drivers needed
Optical encoder mouse wheel system for increased durability
450 / 1150 / 2300 DPI adjustment
Adjustable USB report rate 125 / 500 / 1000 Hz
ZOWIE custom-designed lens for a very low lift-off distance = 1.5 ~ 1.8mm
Operating system: Win2000/XP/VISTA/7, Mac OS X v10.2 after

Specifications:
DPI (Dots Per Inch): 450/1150/2300
Connector: USB
Buttons: 5
Length of cable: 2m / 6.6 ft

Measurements:
Length: 125 mm / 4.92 in
Width: 60 mm / 2.36 in
Height: 39mm / 1.53 in
Weight: 88g (without cable)

ZOWIE AM har, precis som EC-serien, tre olika DPI-lägen. 450, 1150 och 2300. Personligen valde jag att spela med den lägsta inställningen då den helt enkelt passar mig bäst. Detta är ett bekvämt sätt att ändra DPI, och kan säkerligen vara användbart i spel som Battlefield 3 där vissa fordon, exempelvis en pansarvagn, ofta har mycket lägre sensitivity än när du bara rantar runt och aimar. Detta tips på användbarhet fick jag faktiskt från självaste HeatoN när EC-serien kom ut, så jag ska inte ta åt mig äran.

ZOWIE AM behöver inte, och har inte heller, någon mjukvara. Detta är så ofantligt bekvämt för den lite latare sortens människa, som jag själv, som helt enkelt inte vill behöva krångla med inställningar för att få till musen bra. Jag kan dock tänka mig att det är otroligt negativt om man känner att någonting med musen inte faller en i smaken. Det känns alltid tryggt att ha mjukvara att falla på, även om den kanske inte behövs.

Positivt:
Prestanda och precision
Enkel, skön form och bra grepp
Stilren design
Fungerar lika bra för vänsterhänta som för högerhänta
Knapparna är sköna och känns hållbara
Positivt och negativt:
Ingen mjukvara behövs, för ingen mjukvara existerar
Negativt:
Kostar en del
Pris:
Ungefär 579 kronor enligt ZOWIE själva.

Fler givande recensioner hittar ni i vår eminenta Prylguide.

0
已赞
微信分享 收藏
回复

使用道具 举报

我的人缘0
推荐
发表于 2011-11-30 14:42 只看该作者
sk球员菌种“产卵”穆罕默德。。。
回复 支持 1 反对 1

使用道具 举报

我的人缘0
推荐
发表于 2011-11-30 14:45 只看该作者
sk球员菌种“产卵”穆罕默德。。。
回复 支持 1 反对 0

使用道具 举报

我的人缘0
推荐
发表于 2011-11-30 14:29 只看该作者
因为就在一年前发布的希顿和齿轮的统调用mouse-series啊。小鼠,EC 1、EC 2,成为极受欢迎,现在已经发布的另一个鼠标啊是合作开发的前夹andsk球员菌种“产卵”穆罕默德。小鼠是众所周知的啊,没有releasedyet,但fragbite很荣幸地测试新产品。向下滚动,你可以看到什么期望从啊是!设计和ergonomicsmany你可能尝试代赛,kinzu或老师。这个鼠标的形状,是非常相似的老鼠。作为一个狂热的因特网用户3,我initiallyskeptical这1.1-like形状将是我的口味,但是我错了。在花了几天的时间给适应的形状,我必须说,它非常舒服。鼠标有一个舒适的大小和形状是一个完美的例子,“少就是多”。没有古怪的曲线你手指的勇气,但它是非常简单的形状,只是他自己可以选择如何让您的鼠标,与许多othermice,今天公布。形状和曲线在所有的荣耀,但一个非常重要的因素在小鼠的材料。该鼠标的表面相同的材料作为ec-series黑色的老鼠,但这一次鼠标涂不只是顶。这意味着老鼠坐在手,和稍微感觉让汗水远离橡胶。完成这一章看小鼠标。首先,当我拿着鼠标在空气和检查它,我认为这是非常丑陋与ec-series。然而,我发现这是真的只有极为红色底面,对我而言,它的不可见的颜色,当鼠标放在桌上。时尚的!我的第一个测试技术和functionalitythe超出抓地力,当然,就是按钮和滚动的感觉。滚动感觉像在旧欧共体小鼠,非常稳定,耐用。按钮被称为1和mouse2按钮,即用食指和中指上,大和舒适的推动力量。一些有趣的是,按钮被称为mouse4和mouse5,即,方按钮,发现两边的鼠标。这是啊是的形状也可以forleft-handers使用它。双方一致,这将是赞赏球员tixo,布斯和高清!特点:灵巧的鼠标开发的传奇cs-player菌种的产卵的mohamedtwo拇指按钮两侧舒适为左手或右手userseasy之间切换左,右功能,没有司机neededoptical编码器滚轮系统增加durability450/ 1150 /2300adjustmentadjustable通用报告率125/ 500/ 1000hzzowie定制设计的镜头,非常低的起飞距离1.5~1.8mmoperating系统:Win 2000 /中/中/ 7,操作系统v10.2juicesspecifications:分辨率(每英寸):450 /1150 /2300connector:usbbuttons:5length电缆:2米/ 6.6尺测量:长度:125毫米/ 4.92宽:60毫米/36intoheight:39毫米/53叫intoweight:与88克(无电缆)啊,就像ec-series,三种不同的分辨率模式。450,1150and第二千三百个人玩,我选择以最低的设置时,它只适合我。这是一个方便的方式改变,当然也可以是有用的gameslike战地3在一些车辆,如坦克,往往有较低的敏感性比当你只是兴趣和艾玛尔。这一建议的可用性,其实我自己不能当ec-series出来了,所以我不takeme荣誉。啊是不需要,也没有,任何软件。这是非常方便的比较懒惰的人,像我一样,只是不要大惊小怪与设置获得鼠标好。然而,我可以想象这是令人难以置信的消极如果有什么用鼠标不落入一个味道。它总是感觉好有软件陷入,虽然这也许是不必要的。优点:性能和accuracysimple,舒适的形状和gripstylish设计同样也为左撇子right-handedthe按钮都不错,感觉durablepositive和消极的:没有软件的需要,没有软件existsnegative:成本someprice:约579克朗作为自己啊。
回复 支持 1 反对 0

使用道具 举报

我的人缘0
推荐
发表于 2011-11-30 13:43 只看该作者
瑞典语,机翻成英语看

不过我看了后觉得是一堆废话
回复 支持 0 反对 1

使用道具 举报

我的人缘0
推荐
发表于 2011-11-30 13:42 只看该作者
For just over a year ago released HeatoN and Zowie GEAR a mouse-series called EC. The mice, EC1 and EC2, became extremely popular and now has Zowie released yet another mouse was developed in cooperation with the former NiP and SK player Abdisamad "SpawN" Mohamed. The mouse is known as Zowie AM and has not been released yet, but Fragbite have had the honor to test the new product. Scroll down and see what you can expect from Zowie AM!

Design and Ergonomics

Many of you have probably tried Steelseries Xai, Kinzu or Sensei. This mouse has a shape that is very similar to the mice. As an avid user of the Intellimouse 3.0, I was initially skeptical that this 1.1-like shape would be to my taste, but I was wrong. After having spent a few days to get used to the shape I must say that it is very comfortable. The mouse has a comfortable size and its shape is a perfect example of the phrase "less is more". No wacky curves where your fingers are meant to be, but it is very simple shaped so simply himself may choose how to keep your mouse, unlike many other mice that were released today. Shapes and curves in all the glory, but an extremely important factor in a mouse's material. This mouse's surface is the same material as the EC-Series black mice, but this time the mouse is coated and not just the top. This means that the mouse sits glued to the hand, and the slightly rubber-like feeling help keep sweat away. To finish this small chapter with mouse look. At first, when I held the mouse in the air and inspected it, I thought it was extremely ugly compared with EC-series. However, I realized that there was really only the extremely red underside that bothered me in terms of color, and it's not visible when the mouse is on the table. Stylish!

Technology and functionality

The first thing I tested beyond the grip of course, was how the buttons and scroll felt. The scroll feels like in the old EC mice, very stable and durable. The buttons known as Mouse1 and Mouse2, ie buttons forefinger and middle finger is on, is large and comfortable to push force. Something interesting is that the buttons known as Mouse4 and Mouse5, that is, side buttons, found on both sides of the mouse. This is for Zowie AM's shape also allows for left-handers to use it. Identical on both sides, something that would be appreciated by players who Tixo, Hibbs and def!
Features:
Ambidextrous mouse developed by legendary CS-player Abdisamad 'SpawN' Mohamed
Two thumb buttons on Both Sides to Comfortably serve left-or right-handed users
Easy to switch between left-and right-hand functionality, No Drivers Needed
Optical encoder mouseWheel System for Increased Durability
450 / 1150 / 2300 DPI adjustment
Adjustable USB report rate 125 / 500 / 1000 Hz
Zowie custom-designed lens for a very low lift-off distance = 1.5 ~ 1.8mm
Operating System: Win2000/XP/VISTA/7, Mac OS X v10.2 juices

Specifications:
DPI (Dots Per Inch): 450/1150/2300
Connector: USB
Buttons: 5
Length of cable: 2 m / 6.6 ft.

Measurements:
Length: 125 mm / 4.92 in
Width: 60 mm / 2:36 into
Height: 39mm / 1:53 into
Weight: 88g (without cable)

Zowie AM, just as the EC-series, three different DPI modes. 450, 1150 and the 2300th Personally, I chose to play with the lowest setting when it just suits me best. This is a convenient way to change the DPI, and can certainly be useful in games like Battlefield 3 where some vehicles, such as a tank, often have much lower sensitivity than when you just interest around and Aimar. This advice on usability, I was actually by himself HeatoN when EC-series came out, so I will not take me the honor. Zowie AM do not need, nor has, any software. This is so very convenient for the more lazy kind of person, like myself, who simply do not want to fuss with settings to get the mouse well. However, I can imagine it is incredibly negative if one feels that something with the mouse does not fall into one flavor. It always feels good to have software to fall into, although it may not be needed. Pros:

Performance and accuracy
Simple, comfortable shape and grip
Stylish design
Works equally well for left-handers as right-handed
The buttons are nice and feels durable
Positive and negative:
No software needed, no software exists
Negative:
Cost some
Price:
Approximately 579 crowns as Zowie themselves.
回复 支持 1 反对 0

使用道具 举报

我的人缘0
推荐
发表于 2011-11-30 13:34 只看该作者
本帖最后由 joypanchao 于 2011-11-30 13:37 编辑

请问,既非中文也非英文,这是放着给谁看呢

再者这个应该不是评测,而是官方产品介绍

LZ去官网吧,有介绍的
回复 支持 0 反对 1

使用道具 举报

我的人缘0